Nieuwe collega’s!

CSS Breda blijft zich ontwikkelen en daar horen ook nieuwe collega’s bij. Wij stellen je graag voor aan de twee nieuwe Office Managers!

Meike van den Nieuwendijk

Even voorstellen: mijn naam is Meike van den Nieuwendijk en samen met mijn collega Lieke de Greef bouw ik op de achtergrond mee aan de groei & ontwikkeling van CSS Breda.

Lieke en ik hebben de rollen binnen het officemanagement verdeeld en ik ben o.a. verantwoordelijk voor het Facility Management, HRD, plannen en organiseren van congressen en verzorg ik zoveel mogelijk het agendabeheer van directeur Jos Baeten.

De voorgaande 14 jaar heb ik met veel plezier gewerkt bij De Efteling. Hier heb ik veel ervaring opgedaan als Directiesecretaresse. Deze ervaring kan ik nu goed gebruiken bij CSS Breda. Een kleinere organisatie vraagt wel om een andere aanpak, de dynamiek is anders. Maar ook onze diensten en producten zijn anders. Ik word graag uitgedaagd, dus zit bij CSS Breda goed op mijn plek.

Ook als verbinder en ‘ontzorger’ kan ik hier mijn ei kwijt. Het is leuk om met een klein team vooruitstrevende doelen neer te zetten én te behalen. Daar kan ik als Office Manager ook een belangrijk steentje aan bijdragen; door te zorgen dat op kantoor alles soepel loopt, de sfeer goed is en de processen helder zijn.

We zijn van mening dat ‘practice what you preach’ een belangrijk onderdeel van onze waarde is. Dus we willen ons blijven ontwikkelen, zowel individueel, maar ook elk team én de totale organisatie. Zelf ben ik op een geheel ander terrein bezig met mijn ontwikkeling en volg ik in de avonduren een opleiding Kindercoaching. Gewoon omdat ik het heel interessant vind hoe kinderen zich ontwikkelen en hoe ze daarin begeleid kunnen worden.

Lieke de Greef

Laat ik me allereerst even voorstellen. Mijn naam is Lieke en sinds maart ben ik één van de nieuwe Office Managers van CSS Breda.

Voorheen was ik werkzaam als project planner bij CYS Group. Een bedrijf dat zich focust op service en klanttevredenheid. Zij zijn gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van klant- en medewerker feedback. Deze ervaring komt goed van pas in mijn nieuwe rol!

Ik word er namelijk blij van om klanten en collega’s naar alle tevredenheid te helpen en optimale service te bieden. Daarnaast streef ik ernaar om samen met collega’s Werkplekleren met Leertechnologie verder op de kaart te zetten in Nederland. Ik geloof er namelijk in dat mensen kunnen blijven leren & ontwikkelen en dat daarbij de werksituatie het uitgangspunt moet zijn.

Nu vraag je je wellicht af wanneer je met mij in contact komt. Ik ben één van de Klantenservice+ medewerkers die helpt met alle uiteenlopende vragen over onze dienstverlening. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de planning & inschrijvingen van expertprogramma’s en trainingen. Ook beheer ik de inkoop- en verkoopadministratie en doe ik werkzaamheden op het gebied van externe communicatie, marketing en sales.

Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging en om mij zelf verder te ontwikkelen binnen CSS Breda. Ik kijk ernaar uit je te helpen en wie weet treffen we elkaar in de nabije toekomst. Ik verwelkom je graag met een kopje koffie of thee!